Известие

Collapse
No announcement yet.

Помагайте с покупката

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Колеги, чудя се какво сте ги захапали тези километри. Дали са реални или не са. Мисля, че всички са с ясното съзнание, че купувайки си кола настаро( или по точно втора употреба) то тя е карана. Малко са хората които купуват коли за да си ги гледат в гаража или на двора. Щом според критериите на купувача колата е в добър вид има ли значение дали е на 160к , 260к или 360к. Ако колата се окаже наистина читава и новия собственик се грижи в нормални граници за нея, то всичко друго е без значение. Знам, че може да се изнесе една двучасова лекция за предимствата на малкото навити километри и недостатъците на многото навити километри, но като цяло кола на 360к може да е в много по добро състояние от кола на 160к - това го казват дори и колеги които се занимават с ремонти. Така че, свястна кола, като цяло е сбор от компоненти и детайли които дълго време работят без повреда.
    sigpic
    Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
    АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
    АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от danchev63 Покажи съобщение
      Колеги, чудя се какво сте ги захапали тези километри. Дали са реални или не са. Мисля, че всички са с ясното съзнание, че купувайки си кола настаро( или по точно втора употреба) то тя е карана. Малко са хората които купуват коли за да си ги гледат в гаража или на двора. Щом според критериите на купувача колата е в добър вид има ли значение дали е на 160к , 260к или 360к. Ако колата се окаже наистина читава и новия собственик се грижи в нормални граници за нея, то всичко друго е без значение. Знам, че може да се изнесе една двучасова лекция за предимствата на малкото навити километри и недостатъците на многото навити километри, но като цяло кола на 360к може да е в много по добро състояние от кола на 160к - това го казват дори и колеги които се занимават с ремонти. Така че, свястна кола, като цяло е сбор от компоненти и детайли които дълго време работят без повреда.
      Абсолютно си прав, но все пак километрите не са без значение. Най-малкото че трябва да знаеш какво купуваш. Говоря за нормалните пазари де, на нашия всички коли са на по между 130 и 160 х км и струват на 60% от цените в Италия и Германия.
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #33
        Колега Алфа 164 е по лесна и евтина за подръжка според мен , ама няма запазени екземпляри вече от Алфа Ромео 164 , ако намериш запазена Алфа 166 може би ,
        1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

        Comment


        • #34
          Само да вметна, че моята е Септември 2005 година, внесена е Октомври 2011, от официално представителство на Алфа в .. сега не помня кой град беше, пича карал докато държи колата, хвърлил и купил нова. Нашият търговец отишъл и купил колата за да я продаде за почти нова Та каква ми е основната мисъл... Километража ми показва 148 000, а "забравена" бележка за смяна на масло показва че е сменяно пролетта на 2011 на 258 000км. Което си прави точно по 50 000 км. на година. И бай италианец въобще не си е играл да сменя нещо по окачването забелязах, защото дадох 2000 лв. да го възтановим. И още не знам какво не е правил както трябва, хубаво че само пет години я е мъчил
          Та, като се купува 10 годишна кола, трябва да сме наясно че цифри около 350 000 км. са силно оптимистични...
          AR 166 2,4 jtdm
          NT II 2,7 tdi
          Peugeot 206 1,1
          AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
            Та, като се купува 10 годишна кола, трябва да сме наясно че цифри около 350 000 км. са силно оптимистични...
            Това в повечето случаи, за съжаление е вярно. Но има и изключения.
            Аз например въртя средно по 10К годишно.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Ами ти въртиш по 10 хиляди на година,но вярвай ми никои на запад не купува нова дизелова кола и да я кара по 10 хиляди годишно защото няма да му излезнат сметките.....
              5 Ланчии зад гърба си!
              И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                Та, като се купува 10 годишна кола, трябва да сме наясно че цифри около 350 000 км. са силно оптимистични...
                Говорите наизуст - зависи кой я ползва и за какво. Ако си е правил кръгчета из Италия - ще ги навърти, същото е и в Германия. Има хора обаче дето не вземат коли, за да ходят от т. А на 2000 км в т. Б, такива коли съвсем нормално да са около 20k годишно (което е градско плюс излизания в страната). Но пък 20000 градско са едно, друго са опънати по магистрали. Толкова е спорен отя въпрос с километрите и годините, че не знам защо го мъчим. 166 за няма 5000 лева без нужда от много ремонти е като 5-ца от тотото - може, ама все не се случва на теб.
                Alfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
                HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри

                Comment


                • #38
                  Аз съм ви казвал и друг път на моята сервизната книжка беше в колата на година е минавала по 20 000 и скоро стигна километрите на които е минала последен преглед в италия ,но иначе е като нова
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #39
                    Като почнете и вие с тези километри,ами аз какво да кажа като моята си я купих преди 3 години на 364000км реални(при диагностиката се установи че човека не беше въртял километража ...) и съм сигурен в нея като в никоя друга кола че за където и да тръгна няма да имам проблем.В момента показанието на километража хич не ме интересува, тъй като съм разбрал че не километрите са от значение а поддръжката и произхода на автомобила от втора ръка.Между другото тъй като през зимата имах едни приключения със скъсани подгревни свещи и от там аха да се стигне до сваляне на глава, нещо което аз абсолютно игнорирах като вариянт. Докато се търсеше алтернатива за вадене на свещите , аз се поогледах за друга 166-ца в mobile.de и autoscout24.de и честно да ви кажа под 1800 евро беше невъзможно да се намери нещо което да се докара на собствен ход.Реално 4600 лв е минимума за автомобил който да се паркира пред КАТ за регистрация.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Това в повечето случаи, за съжаление е вярно. Но има и изключения.
                      Аз например въртя средно по 10К годишно.
                      Ти въртиш по 10 000, или това е 830 км на месец или 26 км. на ден. Значи или не ти е основна кола или имаш служебна или си баба/дядо на 75 години и ходиш до магазина с нея (майтап, да не се обидиш )

                      Тук трябва да споменем и състоянието на пътищата в България, инфраструктурата, също важно обстоятелство че повечето хора са наврени в грозни гета, наречени "квартали", които от икономически съображения са близо до централните части на града и нямат кой знае какъв километраж да "цъкат" до работа.
                      Прибавяме цените на бензин/дизел, особено отнесено към доходите и на последно място - липсата на свободни средства за летни пътешествия по Европа.
                      Съвкупността от тези фактори оформят нашето разбиране за - "годишен пробег".
                      И ако за нас е нормално да минаваме по 10 000 или 20 000 км. на година, то за белите страни откъдето купуваме своите возила е нормално например да минават по 50 000 - 100 000 км. годишно.
                      Аз например си минавам между 60 000 и 80 000 км., защото работата ми е такава и трябва да си я върша с личната кола. Като прибавим поне една почивка в Гърция, два-три пазара в Стамбул и 3-4 ходения до родата в Одеса и като капак - 5-6 обучения в София - ето ти "годишен пробег"
                      AR 166 2,4 jtdm
                      NT II 2,7 tdi
                      Peugeot 206 1,1
                      AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                        Ти въртиш по 10 000, или това е 830 км на месец или 26 км. на ден. Значи или не ти е основна кола или имаш служебна или си баба/дядо на 75 години и ходиш до магазина с нея (майтап, да не се обидиш )

                        Тук трябва да споменем и състоянието на пътищата в България, инфраструктурата, също важно обстоятелство че повечето хора са наврени в грозни гета, наречени "квартали", които от икономически съображения са близо до централните части на града и нямат кой знае какъв километраж да "цъкат" до работа.
                        Прибавяме цените на бензин/дизел, особено отнесено към доходите и на последно място - липсата на свободни средства за летни пътешествия по Европа.
                        Съвкупността от тези фактори оформят нашето разбиране за - "годишен пробег".
                        И ако за нас е нормално да минаваме по 10 000 или 20 000 км. на година, то за белите страни откъдето купуваме своите возила е нормално например да минават по 50 000 - 100 000 км. годишно.
                        Аз например си минавам между 60 000 и 80 000 км., защото работата ми е такава и трябва да си я върша с личната кола. Като прибавим поне една почивка в Гърция, два-три пазара в Стамбул и 3-4 ходения до родата в Одеса и като капак - 5-6 обучения в София - ето ти "годишен пробег"
                        Ако въртиш толкова километри според мен много по целесъобразно е да караш нова кола на лизинг
                        Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                          Ако въртиш толкова километри според мен много по целесъобразно е да караш нова кола на лизинг
                          Що? Да се вържеш с безумен договор и да плащаш лихви? И то за кола, която ще е голям компромис с удобството. По-добре някое и друго ремонтче в повече, но не лизинг.
                          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
                            Ти въртиш по 10 000, или това е 830 км на месец или 26 км. на ден. Значи или не ти е основна кола или имаш служебна или си баба/дядо на 75 години и ходиш до магазина с нея (майтап, да не се обидиш ) ...........
                            Ни най-малко не се обиждам

                            Живея и работя в центъра. До работа стигам пеш за 20 минути. А винаги, когато времето е хубаво се придвижвам с велосипед.
                            И не можеш да си представиш, колко щастлив се чувствам затова, че не ми се налага всеки ден да вися в задръстванията, да търся място да паркирам........
                            Колата основно ползвам в моментите на отдих, през почивните дни. По време на лятната почивка навъртам едни 2 - 3К и това е.

                            А относно начинът на живот в белите страни - вярно е това, че много хора живеят изминавайки ежедневно големи разстояния, но особено в големите градове ясно се забелязва стремежа на хората по възможност да НЕ ползват возилата си в града.

                            Докато тук много често се забелязва типично нашенския манталитет да ходим за закуски с колите си.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:14.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #44
                              Няма "бяла" държава, в която е нормално годишния пробег да е 50-100к километра.
                              Това са митове.
                              Една кола е на толкова километри, колкото е навъртял нейния собственик. Това не зависи в коя държава се намира.

                              gorbi, виж, че сам си противоречиш. Работиш по цял ден с колата ти и минаваш по 60-80к километра. Или викаш, ако един в нормална, "бяла" държава ходи до работата си с кола ще изминава средно по 300 километра на ден?
                              Замисли се малко. Средния пробег на един бакшиш, който по цял ден обикаля е под 100к на година...
                              ААА, сетих се, средно статистическата работа в "белите" държави е да си бакшиш
                              Last edited by BO; d.m.y г., 14:57.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                                Що? Да се вържеш с безумен договор и да плащаш лихви? И то за кола, която ще е голям компромис с удобството. По-добре някое и друго ремонтче в повече, но не лизинг.
                                За 100 хиляди километра пробег по родните пътища колко пъти ще ремонтираш ходова част, а нова кола с 5 години гаранция, ремонтите са си за тяхна сметка
                                Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                                Comment

                                Working...
                                X